Întrebări de frumusețe la 2 ani de BeautyBarometer

14
1674
Ce înseamnă pentru voi industria de beauty? Care este brandul cu cea mai bună evoluție în ultimii 3 ani pe piața românească? Care va fi cel mai interesant produs cosmetic în 2014? Top 10 produse pe care le-ați cumpăra chiar acum, dacă ați avea acces la ele și resursele necesare? Care sunt cele 7 produse pe care le-ați lua cu voi pe o insulă pustie? Machiaj de 4 minute – ce produse ați folosi și cum?
Întrebărilor de mai sus le-am răspuns duminică, după ce am întârziat la focus grupul Anei-Maria de la BeautyBarometer, convinsă fiind că totul se întâmpla de la ora 11, nu de la 10, cum era specificat în invitație. Și mi-am dat seama de câteva lucruri, cum ar fi faptul că wishlist-ul meu este mereu în schimbare și proaspăt trezită din somn nu aș fi capabilă să spun exact ce-mi doresc. Pentru că teoretic nu am nevoie de nimic, ci dorințele de frumusețe sunt doar „mofturi și răsfățuri”, produse pe care mi le doresc cel mai mult pentru că nu îmi sunt accesibile imediat. Greu de crezut, dar legile economiei, pe cerere și ofertă, se aplică în toate aspectele vieții. Cu cât un produs este mai greu de obținut, cu atât el devine mai dezirabil.
Da, scaunul gol era cel destinat mie 🙂
2 ani Beauty Barometer
Pe o insulă pustie aș pleca echipată cu butelci de SPF, mi-e clar, iar machiajul ar fi ultima mea grijă. Aici nu cred că este o surpriză pentru nimeni, pentru că îngrijirea este cel mai important pas în frumusețe, iar asta promovez de la începutul blogului, acum aproape 4 ani.
Sunt as în machiaj viteză și aș reuși în 4 minute să folosesc fondul de ten și pudra, creionul pentru sprâncene și rimelul. M-aș ruja în lift sau în taxi, asta e clar, dar mi-ar ajunge cele 4 minute măcar pentru un balsam de buze.
Predicții nu îmi place să fac, mie îmi place să urmăresc piața pur și simplu și să mă las surprinsă, dar concluziile pe care le-a tras Ana-Maria în urma focus-grupului le puteți citi la ea pe blog. 
Ana-Maria a decis să sărbătorească 2 ani de blogging organizând ceea ce știe cel mai bine- focus grupuri și trebuie să vă spun că nu este primul focus grup organizat de ea la care merg. Întrebările ei mă fac mereu să plec de acolo cu ceva teme de reflecție, despre blog, despre industrie, despre mine ca și consumator.
În sediul Nine to Six Advertising am găsit și cele mai simpatice agende și dacă nu aș avea una în aproape fiecare geantă pe care o car după mine, mi-aș mări colecția. Da, sunt fană a listelor, altfel nu aș reuși să fac nici 0 cincime din ce-mi propun în fiecare zi.
Agende Nine to Six advertising
Am plecat încărcată pozitiv și ..fizic, cu un goodie bag mai mult decât generos, la care aveți și voi o șansă, dacă răspundeți la întrebările pe care ni le-a pus și nouă BeautyBarometer. Detaliile le găsiți chiar AICI.D

ar chiar, vouă cum vi se pare industria de beauty în România, în general? Suficient de dezvoltată sau e loc de mult mai bine?

14 COMENTARII

  1. Eu zic ca e loc de mai bine in industria noastra de beauty, dar, oricum, suntem pe drumul cel bun. Brandurile noastre au investit in dezvoltare, s-au relansat si parca pun mai mult pret pe calitate, pe design-ul produselor, pe satisfacerea clientului. Si asta e de bine, evident!

  2. Eu cred ca in ultimii ani industria de beauty de la noi a luat avant si asta e bine pentru ca acum avem acces la produse excelente de frumusete. Cred ca si blogurile de profil au contribuit enorm la informarea femeilor care vor sa aiba mai multa grija de ele, intr-un mod cat mai eficient.

  3. Urmarind foarte mult canalele de youtube ale tipelor cu adevarat talentate in materie de make up, observ ca usor usor si piata romaneasca incepe sa se dezvolte, insa ceea ce nu-mi „convine” mie este faptul ca sunt produse de make up in RO la preturi mult mai ridicate fata de America, unde nivelul de trai este mult mai bun, plus ca ei au minunatele Ulta, CVS etc cu diferite cupoane de reducere si multe alte oferte; mi-ar placea si mie sa cumpar produse Revlon, L’Oreal, Maybelline, Physicians Formula de 10$ si sa primesc 4-5$ inapoi; astea da oferte, nu ca la noi „Reducere de la 72 lei la 70 lei”- WOW…”best deal!” 😐
    In ultima vreme am preferat sa comand de pe site-uri internationale, chiar daca shipping-ul dureaza destul.

    • În primul rând nu există termen de comparație între piețe, asta este clar. Vorbim de o țară cât jumătate de continent, față de o țărișoară cu 20 de milioane de locuitori, dintre care jumătate sunt copii și bătrâni.
      În al doilea rând, costă livrarea produselor, că nu se fabrică aici, lângă noi. Taxele iarăși sunt mari în România și nu e ceva de care poți să scapi, din păcate.
      Dacă vrei să fii fair, compari prețurile și disponibilitatea cu UK sau Italia, iar aici să știi că suntem aliniați, nu sunt diferențe prea mari de preț la mass-market. Poate doar la câteva branduri high-end, dar acolo ține iarăși de alte lucruri.
      Nu, nu apăr nici importatorii nici distribuitorii, dar lucrând și în domeniul ăsta știu că nu e lucru ușor să aduci un brand nou pe piață, să-l promovezi și să reușești să ții și un preț scăzut.

  4. In toate domeniile e loc de mai bine,parerea mea si ma bucur sa vad ca si la noi domeniul de beauty e in floare, insa, cum spune si Anca mai sus, preturile sunt destul de ridicate in comparatie cu alte tari. Cu bugetul meu de studenta,trebuie sa economisesc mult si bine ca sa imi cumpar produsele dorite.Totusi,sunt optimista si sper ca pe viitor sa fie ok si din punctul asta de vedere! 🙂 Foarte draguta o intalnire intre fete,emanati numai veselie! <3

  5. Un event foarte frumos :)..Intrebarile m-au cam facut si pe mine sa imi raspund personal dar sa si visez frumos si sa imi „deschid orizonturile”,ca sa zic asa, catre produse profesionale pentru ca merit,pentru FRUMUSETE si INGRIJIRE pentru mine..asa ca ma voi inscrie cu drag 🙂

  6. am citit postarea ta,am citit blogul organizatoarei si mi se pare minunat,ma duce cu gandul la focus grupurile din facultate cu prietenele mele,insa nu era pe teme asa „girslish”,nici cu asa tratatie la final:)numai eu stiu cat ador produsele cosmetice si ma bucur pt orice noutate si nu rezit sa nu testez:)

  7. Clar e loc de mai bine, dar pe de o parte ii inteleg si pe distribuitori. Suntem o tara micuta, iar cererea nu e ceva off the charts sa zici ca nu putem trai fara ele. Slava Domnului, acum majoritatea site-urilor livreaza si la noi si nu e un capat de tara. Da, mi-ar placea si mie sa intru in Sephora si sa stau 3 zile sa ma joc cu toate produsele noi sau intr-un drugstore sa incerc toate minunatiile proaspat iesite, dar cum ziceai si tu – avem taxe, trebuie oameni care sa promoveze produsele etc, iar in afara de MUA si persoanele foarte pasionate ca noi, cine sa le cumpere in rest? :))

  8. V-am urmarit in toate pozele, pe toate blogurile la care sunt abonata, pe toate paginile de facebook posibile. Sunteti minunate, ma bucur mult pentru voi, ca sunteti unite in pasiunea voastra.
    C-o fi loc de mai bine, nu stiu, dar trebuie sa fie, insa comunitatea de beauty din Romania este cea mai tare, mi-a adus numai bucurii si satisfactii si ma intreb mereu pe ce lume traiam oare inainte, cand nu stiam nimic despre nimic;)) Nu c-as sti acum prea multe, dar macar am sansa sa ma informez prin intermediul vostru, daca tin neaparat si pot urmari toate semnalele- fie ele pozitive sau nu, despre toate produsele pe care inainte le cumparam orbeste.

    • Mulțumim mult, Bianca. Contează enorm pentru noi să știm că timpul pe care îl acordăm blogului are efecte în rândurile celor care ne urmăresc. Iar feedback-ul ne ajută să mergem mai departe, chiar și atunci când timpul devine insuficient 🙂

Comentează și tu! Spune-ți părerea.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.