Despre site-urile cu vouchere de reducere

58
10204

In ultima perioada, in mediul online, au aparut ceva site-uri care ofera vouchere de reducere pentru diverse servicii. In perioada aceasta, cand ne gestionam bugetul cu foarte multa grija, nu pot sa fie decat binevenite.

Cum functioneaza aceste site-uri. Companiile ofera reduceri destul de consistente. Ca ofertele sa se activeze si sa profitati de reducerile oferite, trebuie indeplinite anumite conditii. In primul rand, sunt limite de vouchere comandate, ca oferta sa se activeze. De cele mai multe ori, vorbim de 10-20 de vouchere comandate. Comanda se face pe site, cu cardul de credit/debit. Cardul nu va fi taxat decat daca oferta se activeaza, asa ca daca nu s-au comandat destule vouchere, nu vi se iau banii. Ofertele sunt valabile un anumit numar de zile/ore. Daca la finalul termenului s-au comandat destule vouchere de reducere, atunci vi se iau banii de pe card, urmand sa primiti voucherul pe email. Unele vouchere pot fi daruite, altele pot fi folosite doar de catre cei care le-au comandat. De aceea va recomand sa cititi cu atentie textul anuntului de reducere, inainte de a comanda. De cele mai multe ori exista si o limita de vouchere pe care le puteti comanda pe acelasi nume, in general 2. Unele site-uri au un cod pe care il ofera pentru identificare, alte site-uri cer identificarea in locatie cu cartea de identitate.

Primul site de acest gen, de care am aflat, a fost Zumzi. Cred ca in momentul acesta are si cele mai multe orase de pe teritoriul Romaniei unde se aplica reducerile. Au avut oferte foarte interesante pana acum, reduceri consistente. Oferta actuala este de o cafea si o placinta cu mere, la restaurantul La doi lei, din Sectorul 3, Bucuresti, cu doar 2 lei, redus de la 15 lei.

La Kuponiada, un site de reduceri nou, aveti o oferta de 51% reducere la bijuterii cu cristale Swarovski, la o comanda de 100 de lei pe site-ul Charm.ro. Momentan ofertele cuprind doar Bucurestiul, insa sunt convinsa ca vor aparea oferte si din alte orase, cat de curand.

FunDeal a avut o multime de oferte extrem de tentante. Am fost la „Despicable me” cu 1 leu. Inca 9 ore puteti profita de reducerea de astazi, manichiura, pedichiura, gomaj si masaj de hidratare pentru maini si picioare la doar 34 de lei, la Diva Studio.

Un alt site ce ofera reduceri pe baza de vouchere comandate este GoldenDeals. Oferta actuala are 78% reducere pentru un grup de 4 persoane – 2 adulti si 2 copii – la Aventura Park.

Eu v-as recomanda sa va abonati la newsletterul fiecarui site, pentru a primi in timp util informatiile despre ofertele de reducere. Marea majoritate a ofertelor de pana acum au fost pentru servicii, insa sunt sigura ca v-ar placea sa iesiti in oras si sa cheltuiti mult mai putini bani decat de obicei sau sa mergeti la saloane de infrumusetare foarte bine cotate si sa nu cheltuiti o mica avere.

58 COMENTARII

  1. Eu datorita site-ului Fun Deal mi-am schimbat look-ul. Am luat un voucher cu 22 lei in loc de 90 lei pentru un spalat+tuns+coafat la Zazu Studio din Piata Romana si acum am un look nou, fresh si tineresc.

      • Este ca la o programare normala, tu ii spui cum sa te tunda, nu iti impune. Important este ca atunci cand mergi la salon sa ii explici cu lux de amanunte stilistului cum vrei sa te tunda si sa te asiguri ca a inteles. Iar daca ti se pare ca urmeaza sa tunda mai mult, opreste-l si explica-i din nou ca nu vrei decat sa iti improspatezi varfurile.

    • Am achizitionat de la ZUMZI o oferta la salonul ALEXIA SPA. Am incercat saptamani in sir, si cei de la salon nu raspund la telefon. Am semnalat problema celor de la ZUMZI si nici pana acum nu mi s-a raspuns la reclamatie. Cei de la ZUMZI sunt NESERIOSI.

      • Ioana, chiar imi pare rau ca ai patit asta…Incearca totusi sa ii contactezi din nou pe cei de la Zumzi…poate e o neintelegere pe undeva. Tine-ma la curent cu problema asta, chiar mi-ar placea sa stiu cum se rezolva.

  2. Daca nu doresti sa primesti mai multe newslettere in fiecare zi, poti fi cu ochii pe CautaReduceri.ro unde gasesti toate ofertele active, actualizate, de pe toate site-urile de reduceri de grup (5 sunt lansate deja, mai urmeaza 5) – ti se va aglomera inbox-ul foarte rapid 🙂

  3. Va pot spune eu despre celebrul site ZUMZI. Stimabilii au recidivat cu o oferta mincinoasa prin care promiteau un tort de 1kg cu 1 leu, pentru a reveni cu specificatii de genul ca de fapt costa 45 lei, din care-ti dau ei inapoi 23 si in final pe langa leu mai trebuie sa cotizezi cu inca 23 si „uite asa o barba luga avea…” . Cred ca este cel mai mincinos site de reduceri. Mare grija cu „ofertele” celor de la ZUMZI.

  4. Piata a evoluat foarte mult din octombrie, la acest moment sunt deja peste 80 de site-uri, desi nu toate active.

    Poate pe Bucuresti sunt deja destul de multe, insa piata oraselor mari din Romania este insuficient acoperita.

    Din experienta (WebMagnat are deja 3 site-uri de acest tip in portofoliu: FunGroup.ro, YouDeal.ro si OferteSuperTari.ro ) pot sa va spun ca piata este abia la inceput, abia anul viitor se va sedimenta si se vor alege marii castigatori.

  5. Atentie mare la firmele care ofera cursuri particulare de dans pentru nunti. Am fost inselat de oferta Dance fever- 50 lei in loc de 320 pentru 4 ore de curs, aparuta pe REDUCERI90. De fapt cursurile se tineau in grupuri de 16 persoane, iar reducerea era FICTIVA, aplicata unui program ce nu exista in oferta clubului de dans, pana in acel moment. Este o problema de protectia consumatorului cred, pentru ca eu consider ca este o oferta mincinoasa asa zisele REDUCERI PENTRU SERVICII CARE DE FAPT NU EXISTAU PANA IN ACEL MOMENT IN OFERTA FIRMELOR.Te intrebi pe buna dreptate … de fapt la ce se face reducerea, din moment ce pretul la care s-a facut reducerea nu exista in lista de preturi a firmei.

    • Ma bucur ca ai impartasit din experienta ta, Mihai, ai incercat sa contactezi compania care a facut oferta, nu site-ul, pentru a rezolva problema? Tine-ne la curent cu mersul situatiei, astfel de feedback-uri sunt intotdeauna binevenite.

        • Din câte știu eu, un contract de parteneriat are clauze de ambele părți și o parte nu poate fi trasă la răspundere pentru problemele pe care altă parte le cauzează. Piața de reduceri s-a dezvoltat foarte mult în ultimele luni și ca în orice pădure, apar și uscături. Eu obișnuiesc să caut detalii despre un partener, chiar de pe un site de reduceri în care am încredere, înainte de a cumpăra o ofertă. Atâta timp cât clauzele contractuale nu sunt respectate de către una dintre părți, mie personal mi se pare normal să fie trasă la răspundere partea care a cauzat un prejudiciu. A se înțelege că nu apăr niciun site de reduceri și nici vreun partener al unei oferte. Știu cum se fac ofertele, am avut ocazia să intru în contact cu diferite site-uri, am văzut și contracte…Din păcate, de prea multe ori, lucrurile se fac… ca în România.
          P.S.: Nu mi se pare normal să crezi că reclama implică responsabilitate pentru serviciile oferite de altcineva. Da, te uiți în curtea celui care îi faci reclamă, dar nu intri și în bucătărie. Articolul la care ai comentat este scris într-o perioadă în care existau maxim 5 astfel de site-uri pe piața românească și lucrurile erau un pic mai altfel.

  6. Mihai si eu am fost putin dezamagita de voucherul cu dansurile insa mi-am dat seama ca nu aveam de ce pentru ca scria in descrierea ofertei ca se fac grupe pentru dans. Uite ti-am si copiat: „In functie de numarul voucherelor vandute cresc si grupele. Ex: Daca sunt mai mult de 8 perechii pe grupa se mai poate face inca o grupa astfel”
    Nu mai dau link. Concluzia este sa avem grija si sa citim exact conditiile in care trebuie sa folosim aceste cupoane.

    Eu sunt cu ochii in o mie de parti si citesc de 10 ori ce este scris.
    Am avut o problema si cu groupon cu o excursie cand am sunat si cand au auzit ca am in weekend au zis ca nu au locuri desi fara cupon aveau.

  7. Kuponiada.ro o mare pacaleala.. in colaborare cu saitul Winky.ro mare atentie sa nu cumparati niciodata!!! sfatul meu. eu am cumparat o lenjerie de pat in valoare de 59ron la care scria sus si tare ca este din bumbac100% asta a fost cea mai mare pacaleala.. nu exista bumbac.. este dintr-un material de cea mai proasta calitate.. mai are si defecte de culoare si de croiala.. in al 2-lea rand nici dimensiunile de pe site nu corespund cu cele de pa ambalaj.. sa nu cumparati niciodata.. la aceasta campanie au pacalit 746 de oameni care au cumparat si ei la fel ca mine.. eu am crezut ca este un site serios nu m-am gandit niciodata la asta.. si mai ales ca au cumparat 746 de oameni..

  8. Apropos de vouhcere :
    Am cumparat un voucher pentru Essence Salon cu 20 de proceduri corporale si am trecut printr-o experienta veramente neplacuta. Singurul raspuns care mi s-a dat pentru tratementul prost pe care l-am suferit a fost ca angajtii salonului sunt nemultumiti pentru volumul mare de munca si incearca sa scape de clienti. De mine literalmente au incercat sa scape impingandu-ma. M-am prezentat conform programarii la sediul salonului Essence de pe Strada Constantin Daniel nr. 21, sector 1, Bucuresti si am fost tratata nu numai urat, dar si jignita de catre angatii de la receptie. Inclusiv patraoan a tinut sa imi precizeze ca isi poate permite orice. Totusi nu este vorba numai despre mine. La momentul prezentarii voucherului am fost tratata flegmatic, nu mi s-au dat raspunsuri vis-a-vis de proceduri ci doar ochi peste cap si replici precum „Nu ma intereseaza pe mine”, am fost jignita si gonita din salon. Nu este numai problema mea, am obsevat acelasi comportament cu clientele dinaintea mea. Am cumparat voucherul de pe Redutti.ro si acum regret pur si simplu. Datele firmei sunt: SC Essence Salon Beauty & Spa RO 26962785 Sediul Social Constantin Daniel nr. 13, sector 1; Aceste informatii le-am gasit pe site-ul Redutti.ro de unde am cumparat si voucherul.

    • Redutti este un agregator al site-urilor de reduceri, alt site a generat oferta, ar trebui să fie inscripționat pe voucher și numele site-ului. Lor ar trebui să li te adresezi, cerând restituirea sumei plătite.

    • Sunt total de acord. Este o rusine la adresa clientilor. Lipsa de respect si de profesionalism. Este foarte aglomerat, personalul este necalificat, atitudinea fata de client este incredibila (in sens negativ), a fost o experienta groaznica! Probabil ca salonul asta „traieste” din aceste vouchere cu care pacaleste lumea, dar probabil nu isi dau seama ca toate au o limita si la un moment dat nimeni nu o sa le mai calce pragul. Prostesti omul o data dar ca sa mai cumpere si a doua oara trebuie sa fie cu adevarat tampit. Imi pare rau dar sincer nu pricep cum pot sa existe asemenea saloane in conditiile concurentei de pe piata, si revin la ideea cu voucherele pentru ca au oferte pe toate site-urile de profil. Noroc ca romanul e avid dupa reduceri.

  9. 😀 sper ca nu spamuiesc. Tocmai a aparut un site cu vouchere absolut gratuite. In functie de numarul de fani si de vizualizari vom putea sa facem oferte incredibile, asa ca va rog , Like si asteptati oferte 😀

  10. In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro de o masuta de laptop, in valoare de 45 RON.

    Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012 (am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept)

    Astazi l-am contactat din nou pe dansul si mi-a comunicat faptul ca dvs nu ati platiti nici unul din aceste vouchere, prin urmare nu poate face livrarea.

    Prin urmare, dupa 4 luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, si nici banii nu mi s-au returnat.

    Am incercat sa ii contactez pe cei de la MyDeals pe nr de tel 0746.933.257. insa nu mi s-a raspuns.
    Urmatorul pas este reclamatie direct la Protectia Consumatorului pentru frauda si nerespectarea obligatiilor de plata, si publicitatea bine-meritata pe forumuri si in cercurile cunoscutilor, pe Facebook si pe toate blogurile dedicate acestor reclamatii.

    Eu, ca si client, ma consider ca trebuia sa fiu anuntata din timp de nerespectarea platilor, ca sa pot lua masurile care se cuvin, insa nu am fost contactata in nici un moment in aceasta privinta, ba mai mult, nu mi se raspunde nici la e-mailuri. Cu siguranta a fost prima si ultima oara cand fac comanda de pe acest site, NU RECOMAND deoarece neseriozitatea este dusa la cote maxime!

    Neavand absolut nici un raspuns timp de 4 LUNI referitor la comanda mea, mailurile au fost ignorate cu desavarsite, nimeni nu raspunde la acel telefon, dimpotriva, mi se respinge, ultima solutie a fost reclamatia la OPC! Am fost astazi la OPC cu toate dovezile impotriva acestui site, asa ca va rog sa faceti si dvs acelasi lucru! Am postat si pe Facebook pe site-ul lor http://www. facebook.com/MyDeals.ro toate reclamatiile mele, insa mi-au fost sterse! Patronul este Mihai Gabriel Marginean, Str. IOVITA 12 BUCURESTI, si se va trezi cu o bine meritata amenda! Imi voi recupera banii chiar de-ar fi sa merg pana in panzele albe, si le voi face pe internet publicitatea pe care o merita… NU trebuie sa mai acceptam atata nesimtire crasa si bataie de joc! Daca aveti nevoie de detalii legate de firma „stimabilului” va rog sa imi scrieti pe acest site. Cei de la OPC mi-au dat dreptate si deja au inceput procedurile! Nu ne putem lasa calcati in picioare de un neica nimeni care habar nu are de minime reguli de bun simt in ceea ce priveste relatia cu clientii! Aceste tepe incredibile trebuie sa dispara si acest personaj Mihai Gabriel Marginean trebuie tras la raspundere in fata legii. Conditiile generale de vanzare a acestor vouchere, si nu numai ca sunt incomplete, dar sunt si ambigue, si pe asta probabil mizeaza si „stimabilul”. Va invit sa faceti reclamatie la OPC, acesta fiind primul pas, eu deja am facut acest lucru si am prezentat toate dovezile (copii de ecran ale voucherului, copii de ecran ale conditiilor de achizitionare a voucherelor, date despre firma, extras de cont care reprezinta dovada platii). Am luat deja legatura cu furnizirul caruia nu i s-au platit nici unul din aceste vouchere si i-am solicitat o declaratie, deoarece sunt hotarata sa merg si mai departe in demersurile mele. Reamintesc faptul ca nu numai mailurile si apelurile sunt ignorate cu desavarsire, dar reclamatia mea facuta pe Facebook a fost stearsa, prin urmare exista cineva care are timp sa citeasca toate aceste lucruri! Astfel de tepari trebuie sa dispara odata pentru totdeauna!

    • Buna!
      Am citit ceea ce ai scris si eu am aceeasi problema cu cei de la mydeals.
      Problema mea este oarecum mai incurcata caci firma care oferea produsul nu raspunde (nici telefonic, nici prin e-mailuri) iar cei de la mydeals (respectiv cel care raspunde pe numarul postat de tine) ma duc de nas de ceva timp. La mine a trecut peste o luna de cand am achizitionat voucherul !
      Da-mi te rog si mie mai multe detalii despre cum pot si unde pot face reclamatia! Multumesc!

      • Cristina, cei de la mydeals ar trebui să îți înnapoieze banii, având în vedere că voucherul nu a fost folosit și aparent nici nu îl poți folosi. Îți recomand să mergi și pe Redutti să scrii de aceste probleme la partener. http://www.redutti.ro/bucuresti/locuri Cel mai probabil vei găsi acolo firma/site-ul care nu răspunde.
        Fiecare site are politică de returnare a voucherelor neutilizate și detaliile ar trebui să fie postate pe site. Cred că nu ar strica nici o plângere la OPC, pentru firma care nu onorează voucherele.

        • Buna!
          Ideea este in felul urmator. Cand am tras concluzia ca firma Massimo nu imi va livra produsul in urma mail-ului trimis catre ei (2 la interval de o saptamana), am sunat la numarul lasat de mydeals. Mi-a raspuns intr-un final un barbat care mi-a recomandat sa dau un mail catre mydeals si se va ocupa personal de aceasta problema, ca cei cu care colaboreaza nu au voie sa aiba telefonul inchis in perioada unei promotii. Am asteptat un raspuns de la mydeal circa o saptamana si neprimind unul am sunat din nou la numarul de telefon. Foarte greu mi s-a raspuns si a zis ca isi aminteste de problema si ca a predat-o catre colegii de la mydeals si se vor ocupa si in cursul zilei urmatoare voi primi un raspuns. Ieri si azi nu au mai raspuns nici macar la telefon. Acum ideea nu este neaparat de recuperarea banilor ci faptul ca probabil asa procedeaza cu n persoane si nu cred ca este corect ca unii prin inselaciune sa traiasca bine mersi. Eu as avea de recuperat suma de 40 de lei si daca as lasa de la mine eu azi, maine altcineva si tot asa sunt ceva banuti facuti prin inselaciune. de aceea as ajunge la opc ca sa pot inchide acest site infractionis. Iti multumesc pentru indrumare!

        • De la Massimo chiar nu mă așteptam să facă de-astea. Sunt o mulțime de site-uri care vând produse tip teleshopping apărute ca ciupercile după ploaie, dar sunt și firme serioase, care se achită de obligații așa cum trebuie. Eu una prefer să-mi cumpăr în general cupoane de discount unde cunosc site-urile sau există și un magazin fizic. Chiar astăzi mă uitam că e o reducere de 50% la Sabon. Mare parte din probleme vin și din cauză că nu au oameni care să se ocupe strict de partea de vouchere… Chiar dacă ți se pare o sumă neimportantă de bani, e dreptul tău să o recuperezi. Gândește-te că din momentul în care ai plătit voucherul și până acum ai avut-o blocată, când putea să reprezinte un alt obiect sau serviciu de care să te bucuri.

  11. Nu numai ca este blocata suma ci a fost chiar luata din card. Sincer nu stiu de partea cui este vina eu vreau doar sa o rezolv. Nu achizitionez foarte multe vouchere din lipsa de incredere si cand o fac uite ce patesc:) Eu sincer m-am cam lecuit cu voucherele. In continuare cei de la mydeals nu raspund…. Chiar nu stiu incotro sa intrept situatia.

    • Banii sunt plătiți către site-ul care postează oferta, așa că pentru recuperarea lor trebuie să li te adresezi lor. Ei acționează ca intermediari între cumpărător și vânzător. Faptul că după achiziționarea voucherului nu ai intrat în posesia bunului comandat este vina vânzătorului produsului, partenerul site-ului de reduceri. Către ei poți înainta o plângere legată de serviciile defectuoase. Din punctul meu de vedere, vina este și a site-ului, că nu și-a ales bine partenerii și a firmei care a făcut oferta, pentru că nu și-a îndeplinit obligațiile. Între ei și site se semnează un contract, care ar trebui să conțină obligațiile părților. La ONPC cred că ar trebui reclamate ambele părți.

  12. Da stiam acest parcurs ideea este ca mydeals nu raspunde in nici un fel, nici telefonic si nici mail … De aceea ma gandesc cum pot face pe mai departe.

    • Pe pagina de Facebook ai încercat să îi contactezi? Poate că așa vor răspunde. Nu e deloc profi din partea lor să îți ignore mesajele.

  13. Cristina, eu am facut reclamatie la OPC cu toate dovezile impotriva celor de la MYDEALS. Exista multe persoane pagubite care au achizitionat vouchere de pe site-ul MYDEALS.RO, cu o parte dintre ele deja am luat legatura. Problema este urmatoarea: cei de la MYDEALS au primit banii, insa nu i-au virat in contul persoanei care trebuia sa trimita produsul respectiv (in acest sens am deja declaratia furnizorului, facuta la solicitarea mea). De obicei nu sunt atat de transanta, insa de data aceasta am ajuns pur si simplu la limita rabdarii, prin toate incercarile mele de a lua contact cu cineva responsabil de la MYDEALS. Daca intrati pe pagina lor de Facebook, http://www.facebook.com/MyDeals.ro, veti vedea acolo reclamatii postate zilnic de catre clienti, care ulterior sunt sterse, si accesul le este blocat la pagina respectiva pentru a nu mai putea posta in continuare. Acest lucru spune multe despre acest site si despre cei care il administreaza. Am certitudinea ca exista si site-uri de unde poti achizitiona vouchere fara probleme, insa MYDEALS cu siguranta nu este unul dintre ele. Problema nu este neaparat legata de cei 45 lei, ci de frustrarea pe care o ai, in calitate de client, in momentul in care reclamatia ta este ignorata cu desavarsire, ba mai mult, cineva ia la cunostinta aceste reclamatii, insa nu face minimul efort sa le solutioneze, ceea ce este foarte grav din punctul meu de vedere. Traim intr-o societate in care concurenta pe piata unui anumit segment este acerba, si lipsa totala de respect fata de client ar trebui sa inceteze sa mai fie un sport national. Poti citi mai multe reclamatii la adresa lor pe http://www.reclamagiu.ro/reclamatii/56-servicii/772-my-deals-o-firma-neserioasa.html. Din punctul meu de vedere, singura sansa sa iti mai recuperezi banii este sa faci plangere la OPC!

  14. Confirm nesimtirea celor de la MyDeals.ro. Am 3 plangeri deja la OPC referitor la comenzi platite si produse nelivrate. De asemeni va sugerez sa aruncati un ochi pe grouprice.ro care are o gramada de oferte din toate categoriile iar cele de turism par intr-adevar pe bune pentru ca au dealuri direct cu hotelurile din alte tari. Eu am cumparat un voucher de Budapesta pentru 4 zile la 165E pentru 2 persoane si a fost super OK.

  15. As dori sa va pun si eu in garda cu un adevarat excroc al site-urilor de reduceri: Unique deals, respectiv Catalin Staicu administratorul acestui site.Vouchere nerambursate catre clienti, neplatite catre agentul serviciilor, MARE ATENTIE!!!!! Sa facem tot posibilul pentru a elimina de pe piata acesti paraziti. Respect!

  16. @Yoana
    Si eu sunt fan GROUPRICE.ro .
    Par sa fie super OK insa e cam greu sa ii prinzi la telefon de fiecare data, cam suna ocupat.
    Oricum customer service-ul e OK, de fiecare data cand am sunat cu vreo problema sau intrebare m-au rezolvat.
    Salve!

  17. Buna….am luat un voucher de pe fungroup acum 2 zile si din greseala am sters mailul cu voucherul primit. Credeti k l’as mai putea recupera?si daca da cum?astept un raspuns. multumesc

    • Diana, cel mai bine le scrii lor. Sigur au o adresă de emeil de contact sau un număr de telefon la care poți suna și să te îndrume, sa-ți recuperezi voucherul.

  18. Am cumparat si eu 2 vouchere de la top deals pt gene false la un salon ‘cochet’ din dorobanti Shades Beauty Lounge mi am facut programare m au primit bineinteles cu niste rasete de gen astea au venit cu vouchere iar rezultatul final a fost horror gen niste gene lipite de nepoata mea de 5 ani poate… BATAIE MAXIMA DE JOC!!!!

    • Îmi pare foarte rău că ai avut parte de un asemenea tratament. Ai încercat să vorbești cu managerul salonului și cu site-ul de unde ai achiziționat voucherul, să le povestești despre modul în care ai fost tratată?

  19. Am achizitionat un voucher la salonul Essence Salon Beauty &SPA Ingrozitor! Servicii extrem de slabe, aparatura invechita, personalul, in frunte cu patroana salonului, este nepoliticos si slab pregatit. Nu respecta regulile de baza ale igienei, nu dezinfecteaza instrumentele, nu se spala pe maini dupa ce au maturat, dau cu matura in timp ce clientele fac proceduri, prosoapele sunt murdare si refolosite. Ai impresia ca ai un super pachet de servicii, dar realitatea este ca nu reusesti sa iti faci programari si te trezesti UPS! ca abonamentul ti-a expirat! Dupa ce faci scandal, pana la urma nu este vina clientului ca nu au reusit sa te programeze, accepta sa iti prelungeasca abonamentul, dar SURPRIZA nu mai ai voie sa faci reprogramari, nu conteaza ca esti intr-o anumita perioada a lunii si nu poti face proceduri, ca ai un eveniment nefericit in familie…ghinionul clientului care a platit serviciile. Alte reguli aberante, care iti sunt aduse la cunostinta pe parcursul abonamentului- pentru fiecare 5 minute in care ai intarziat pierzi 10 minute din sedinta- de ce 10 minute? nu am primit un raspuns…. Daca ai sedinte de masaj, exista riscul ca sedinta de masaj sa o presteze una dintre fetele care de obicei fac alte proceduri si de fapt NU FACI MASAJ ci doar primesti niste mangaieri. NU MERITA UN LEU! NICI GRATIS SA IMI OFERE SERVICIILE LOR NU MAI MAI INTORC ACOLO!

  20. Buna,

    Am vazut acum reclamatiile postate de mine in urma cu 3 ani, si as avea rugamintea sa le stergi, ca sa evit eventuale neplaceri. Iti multumesc mult!

Comentează și tu! Spune-ți părerea.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.