Împreună pentru o lume mai bună – Enrich Not Exploit

5
2115

Când am început să cumpăr și să folosesc produsele The Body Shop nu m-am gândit neapărat și la implicațiile etice. Era atunci mai important pentru mine să am produse care miros frumos, sunt eficiente și au ambalaje simpatice. Între timp, prin documentare și prin conștientizarea impactului pe care industria frumuseții o are asupra lumii în general a început să-mi placă și mai tare brandul.

Anul acesta împlinește 40 de ani și așa cum ar face o persoană ajunsă la vârsta maturității, își ia angajamente. Nu că nu și le-ar fi luat și până acum, însă vor să-și reafirme poziția de lider în afaceri etice și să-și definească noua etapă de dezvoltare a business-ului.

Angajamentul, ce va sprijini The Body Shop în dorinţa sa de a fi cel mai etic şi sustenabil business global din lume, este un program extins de activitate globală şi obiective măsurabile ce ating toate ariile business-ului, programate a fi atinse până în 2020. The Body Shop a crezut dintotdeauna că afacerea poate fi o forţă pentru bine şi pentru schimbare. Noul Angajament, intitulat Enrich Not ExploitTM, înglobează principiile etice îndrăzneţe pe care The Body Shop a fost construit.

Extractia samburilor de argan - The Body Shop

“The Body Shop a fost un curajos deschizător de drumuri cu un nou mod de a gândi, a acţiona şi a vorbi deschis ca şi companie. Campaniile noastre  inovatoare au fost avantgardiste şi au schimbat legile despre testarea pe animale, violenţa domestică şi traficul de fiinţe umane. Am fost primii din industria de beauty care am folosit comerţul comunitar (Community Trade) şi încă mai avem cel mai puternic program din industrie. Suntem mici, dar în frunte. Astăzi, pentru noi toţi, minunatele provocări ce ni se arată şi aniversarea de 40 de ani a The Body Shop, sunt momentul perfect de a ne reafirma dorinţa de a fi lider în business-ul etic. Pentru noi, să fim cu adevărat sustenabil înseamnă să ne adaptăm business-ul pentru a lucra în acord cu sistemele naturale ale planetei în aşa fel încât ele să poată funcţiona şi să se poată reface. Cu noul Angajament ne provocăm pe noi înşine să mergem mai departe decât am fost vreodată pentru a face o diferenţă reală, sustenabilă şi pozitivă. Ne-am propus un scop semnificativ de a fi cel mai etic şi cu adevarat sustenabil business global.” – Jeremy Schwartz, Preşedinte şi CEO, The Body Shop.

Prin noul angajament TBS protejează și cultivă mediul înconjurător și societatea prin toate aspectele business-ului său, de la ingrediente la produse, ambalaje, magazine, angajați, furnizori și campanii.

Sub fiecare din cei trei piloni ai Angajamentului: Enrich our people, Enrich our products şi Enrich our planet, obiectivele sunt specifice, măsurabile până în 2020.

L-R Mariama, Marrie, Sakina - Unt de Shea din Ghana - The Body Shop

La ce se angajează TBS? Puteți citi mai jos.

Enrich our People / Să îmbunătăţim viaţa oamenilor

  1. Vom dubla de la 19 la 40 ingredientele din programul nostru Community Trade şi vom contribui la îmbunătăţirea vieţii comunităţilor care le produc
  2. Vom ajuta 40,000 oameni vulnerabili economic să acceadă locuri de muncă în întreaga lume
  3. Vom mobiliza 8 milioane de oameni în misiunea noastră Enrich Not Exploit™, lansând cea mai mare campanie a noastră dintotdeauna
  4. Vom investi 250,000 ore cu priceperea şi know-how-ul nostru pentru a îmbogăţi biodiversitatea comunităţilor locale

Enrich our Products / Să îmbunătăţim calitatea produselor noastre

  1. Ne vom asigura că 100% din ingredientele noastre naturale sunt obţinute sustenabil şi pot fi urmărite, protejând 10,000 hectare de pădure şi alte habitate
  2. Vom reduce an după an amprenta asupra mediului înconjurător a tuturor categoriilor noastre de produse
  3. Vom publica utilizarea de ingrediente de origine naturală, ingrediente din chimia verde, precum şi biodegrabilitatea şi amprenta de apă a produselor noastre
  4. Vom dezvolta o metodă inovativă de obţinere de ingrediente cosmetice naturale din zone cu rezerve semnificative de biodiversitate şi care contribuie la îmbogăţirea acestor zone

Enrich our Planet / Să ne îmbogăţim planeta

  1. Vom construi poduri-bio, protejând şi regenerând 75 millioane de metri pătraţi de habitat, ajutând comunităţile să trăiască mai sustenabil
  2. Vom reduce amprenta asupra mediului înconjurător a magazinelor noastre de câte ori le vom reamenaja sau schimba conceptul
  3. Vom dezvolta şi oferi trei noi inovaţii sustenabile de ambalaje
  4. Ne vom asigura că 70% din totalul ambalajelor produselor noastre nu conţin combustibili fosili
  5. Vom avea energie regenerabilă sau verde fără emisii de carbon în 100% din magazinele noastre
  6. Vom reduce cu 10% energia pe care o folosim în toate magazinele noastre

Acum 40 de ani problemele societății și ale mediului erau diferite. Analizând situația actuală, The Body Shop își propune să adreseze situația de fapt și să inspire prin puterea exemplului. Pentru că și lor, dar și nouă ne pasă ce se întâmplă cu lumea din jurul nostru. 

Magazine mai verzi - The Body Shop

Obiectivele sunt ambițioase, dar nu irealizabile. Fiecare dintre noi ne lăsăm amprenta asupra planetei și viitorul generațiilor următoare depinde de noi. Alături de furnizori, ONG-uri, academicieni, guvernanți și alte business-uri, The Body Shop vrea să înfăptuiască schimbările ce fac din lume un loc mai bun și mai frumos.

The Body Shop a inspirat şi ajutat compania mamă, L’Oréal, să facă progrese semnificative în sustenabilitate şi, în particular, în Community Trade. Angajamentul contribuie şi intensifică programul riguros de sustenabilitate al L’Oréal, Sharing Beauty with All. Contribuţia specifică la program a The Body Shop se numeşte Retailing Sustainably. Ca cel mai mare brand de retail al L’Oreal, The Body Shop are un rol unic de jucat în conceptul, managementul şi sustenabilitatea magazinelor sale şi în relaţiile cu clienţii săi.

Am 14 motive în plus să-mi placă și mai tare The Body Shop. Și le urez mult spor în atingerea obiectivelor propuse. Pentru că e nevoie de o întreagă comunitate să creștem noile generații în spiritul grijii pentru mediu.

5 COMENTARII

  1. Da ..bravo lor ..stiam ca TBS este implicat in campanii de salvare a planetei prin grija fata de mediul inconjurator si pentru asta merita Respect .:)

  2. […] Natura este permanent sursă de inspirație pentru diferite domenii, iar cosmetica caută întotdeauna soluții de înfrumusețare, dar și de relaxare, în sânul ei. The Body Shop nu doar că nu face excepție, însă are grijă ca natura și tot ceea ce ne înconjoară să fie alături de noi în cea mai bună formă. Dacă nu ați citit noul lor angajament, aruncați o privire AICI. […]

Comentează și tu! Spune-ți părerea.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.