40 de ani de frumusețe sustenabilă

3
1481

Astăzi The Body Shop își sărbătorește cea de-a 40-a aniversare. După ce și-a lansat noul Angajament a pornit pe drumul spre a deveni cel mai etic și sustenabil brand global din lume. 

În 1987 lansau primul program Community Trade, numit Trade not Aid, susținând comunitățile locale. În 1992 s-a lansat primul Body Butter. După ce a militat 20 de ani împotriva testării pe animale, în 2013 a cunoscut victoria, sărbătorind interzicerea importului și vânzării de produse cosmetice și ingrediente testate pe animale în Uniunea Europeană. Și lupta aceasta continuă la nivel global.

În 2016, în cel de-al 40-lea an de existență, va lansa Bio-Bridges, o nouă iniţiativă de a proteja şi a regenera 75 milioane metri pătraţi de habitate avariate şi de a ajuta comunităţile să trăiască mai sustenabil. De asemenea,The Body Shop va introduce o nouă gamă de îngrijire a tenului 100% vegetariană, pe bază de reţete de frumuseţe din natură, dar şi o inovativă gamă de parfumuri ce captează esenţe rare, preţioase, vii lăsând în acelaşi timp natura neatinsă.

Ca alternativă la plastic, va introduce pe piață un ambalaj sustenabil nou, AirCarbon™, ce converteşte gazele cu efect de seră într-un nou tip de ambalaj.  Fondat de către regretata Dame Anita Roddick cu un singur magazin în Brighton, în sud-estul Angliei, în 1976, The Body Shop are acum angajaţi peste 22.000 de oameni în 65 de ţări în toată lumea. 250 milioane de oameni vizitează anual cele 3.300 magazine The Body Shop.

Anita-Roddick

Sunt curajoși și îndrăzneți, sunt revoluționari și mai ales, le pasă. De mediul înconjurător și de drepturile omului, inspirând angajați și clienți să se antreneze în schimbarea lumii din jurul lor. 
Angajamentul The Body Shop le reaminteşte clienţilor de ce continuă să aleagă frumuseţea etică. De ce noul set de obiective ale The Body Shop va face mai mult pentru a îmbogăţi planeta, produsele sale şi viaţa oamenilor cu care lucrează.

Anul acesta veți observa multe schimbări în magazinele The Body Shop. Veți vedea, rând pe rând, cum ambalajele se schimbă, devenind mai elegante, ca un rezultat al maturizării brand-ului. De câțiva ani sunt surprinsă de inovațiile în materie de îngrijire a tenului și am deja câteva produse preferate, însă nici zona de machiaj nu stă pe loc. Se dezvoltă frumos, armonios și în echilibru cu mediul în care activează, ceea ce face ca brandul să fie unul de suflet pentru milioane de consumatori din întreaga lume. Și desigur, și pentru mine. Pentru că nicăieri altundeva nu mai găsesc gelul de duș cu aromă Moringa, nici scrub-ul fin din gama Spa of the World. Iar ritualurile de baie mi-au fost schimbate cu fiecare nouă gamă de produse, devenind mai amuzante. Pentru îngrijirea tenului gama „Drops of Youth” este una dintre vedetele personale.

Voi de ce produse The Body Shop nu vă mai despărțiți? Ați citit întregul lor Angajament pentru o lume mai bună?

3 COMENTARII

  1. Inafara de un balsam de buze primit de la tine si care mi-a placut foarte mult, alte produse nu am incercat, insa cu siguranta sunt excelente. As incerca niste rujuri, un fond de ten si multe altele 🙂

Comentează și tu! Spune-ți părerea.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.