Când n-ai somn, dar ai vrea…

8
4283

Pe cât uram somnul de după-amiază atunci când eram copil, pe atât de mult îmi doresc să iau o pauză pe la 2 după-amiaza acum, ca adult, și să pot să dorm. Dacă m-aș putea întoarce în timp, m-aș sfătui să profit de orice ocazie de odihnă. Asta pentru că 2015 mi-a demonstrat că pot continua atunci când simt că nu mai pot, însă corpul meu nu este chiar de acord cu asta.

Am atins noi niveluri de stres, asta îmi este foarte clar, însă cel mai mult sufăr la capitolul somn. Am avut luni în care nu doar că am dormit maxim 5 ore pe noapte, dar nici nu le-am simțit prea odihnitoare. Și ori de câte ori mi se face somn nu îmi permit mereu „luxul” de a mă culca. Da, pentru mine somnul a devenit un fel de lux. Și cred că nu sunt deloc singura care are problema asta.

Ei bine, de vreo lună am aflat de Sedivitax. Suplimente alimentare formulate pentru a promova un somn odihnitor, și asta fără a crea dependență și fără efecte secundare. Cred că nu trebuie să explic nimănui cât de important este somnul pentru a avea o viață sănătoasă și un organism care funcționează corect. Deprivarea de somn este o tehnică de tortură.

O zi bună se anunță de dimineață, încă de când te trezești. Un somn bun îmbunătățește starea de spirit. Nivelurile de anxietate și iritabilitate sunt echilibrate de somn, imunitatea și rezistența la stres sunt îmbunătățite.

Și aici intervin produsele Sedivitax, de la Aboca, numărul 1 în Italia în materie de suplimente alimentare. Extractele de plante – floarea pasiunii, valeriană, mac californian și roiniță – din formula capsulelor au efect atât în privința calității somnului de noapte, cât și asupra îmbunătățirii stării de spirit pe timpul zilei. O capsulă de Sedivitax dimineața eliberează tensiunea și promovează relaxarea. Așa că vorbim de o acțiune duală, ce promovează un somn odihnitor încă din timpul zilei, prin menținerea unei stări psihice echilibrate.

Stresul pe care îl resimțim de-a lungul zilei ne poate afecta somnul de noapte, intervenind asupra proceselor naturale ale somnului. Studiile clinice au arătat că produsele Sedivitax reduc timpul mediu de adormire și măresc numărul de ore de somn, reducând în același timp anxietatea și somnolența din timpul zilei. În plus, capacitatea de concentrare și cea cognitivă sunt îmbunătățite. Mai exact, reușim să facem față cu brio stresului din timpul zilei.

Gama Sedivitax conține capsule, picături și ceai pentru adulți și este disponibilă în lanțul de farmacii Helpnet, dar și în alte farmacii.  Pentru mai multe informații vă invit să accesați linkul de aici.

Sedivitax - suplimente alimentare pentru somn

Am început să iau de două zile capsule Sedivitax și până acum pot spune că simt o îmbunătățire în calitatea somnului, dar mai aștept înainte să mă pronunț. Nu de-alta, dar nu respect tot timpul regulile. Dacă aveți în general probleme cu somnul ar fi bine să știți că:

1. La cină ar trebui evitate alimentele bogate în zaharuri rafinate, pentru că nivelurile de hormoni pot fluctua pe timpul nopții, ceea ce ne face să ne trezim. În schimb laptele, bananele și ouăle consumate seara ne pot ajuta să dormim mai bine.

2. Apăsatul butonului de „Snooze” al alarmei ne afectează întregul organism în mod negativ. Alegând să mai dormin 5-10-15 minute după ce deja am întrerupt ciclul de somn nu facem altceva decât să ne dereglăm și mai mult ciclul cicadian. Știu că înseamnă un munte de voință să nu oprești alarma și să te dai jos din pat, dar înseamnă și diferența între a te trezi cu fața la cearceaf și o zi bună.

3. Telefonul, tableta, laptopul, toate acestea emit lumină albastră, ce inhibă producția de melatonină. Melatonina este un hormon ce aprovoacă stare de somnolență. Asta înseamnă că butonatul telefonului înainte de culcare poate cauza insomnie.

Voi cum dormiți în general? Vă odihniți sau aveți nevoie de ajutor pentru a vă bucura de cele 7-8 ore de somn recomandate?

8 COMENTARII

  1. Da si eu zilele astea am dormit cam prost, poate si de la caldura excesiva, poate si de la stres, dar mi-am cumparat lavanda. Mai beau un ceai de lavanda care ma relaxeaza sau am pus lavanda in camera si asa, dupa vreo 4 zile de somn prost- am avut somnul agitat- aseara am reusit sa dorm bine, sa fiu putin mai relaxata si mai detensionata.

    • E mai suportabilă căldura în ultimele zile, zic eu. În schimb, după două luni de foc, e clar că organismul se resimte.
      Persoanele hiperactive au contraindicație la lavandă… Mie îmi place la nebunie mirosul, însă dacă stau prea mult în miros de lavandă am migrene 🙁
      Dar pentru cei care o suportă știu și eu că este minunată.

  2. Eu dorm oricând și oricum cam de doi ani de când s-a născut Maria mea. Înainte îmi era mai greu cu somnul dar cred că încă recuperez nopțile nedormite!

    • Corpul nostru cam are nevoie de un program, de-asta e bine să dormim noapte și cam la aceeași oră. Dar aș vrea și eu să văd pe cineva care chiar reușește să facă asta. Și să-i zic cât de tare îl/o invidiez :)) Și eu tot pe apucate dorm. Restanțe multe :))

  3. si eu am mari probleme cu somnul,din tot felul de motive si am incercat tot felul de suplimente,acum iau eco calm(dacia plant),o sa incerc si acestea recomandate d tine,am incredere in aboca si in tot ce e naturist;eu iubesc lavanda!

Comentează și tu! Spune-ți părerea.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.