Digital Parents Talks – Pași spre monetizare

de -
0 596

În urmă cu două săptămâni am fost prezentă la cea de a doua ediție a Digital Parents Talks. Mi-a părut tare rău că nu am ajuns la prima ediție, mai ales că atunci au discutat despre comunități (subiect care mă interesează tare mult), așa că am făcut tot posibilul să nu ratez această ediție. Și bine am făcut.

Să vă explic în câteva cuvinte despre Digital Parents Talks. Este vorba despre un eveniment marca Parenting PR menit să crească și dezvolte comunitatea de bloggeri părinți. Partea cea mai interesată este că această creștere se întâmplă în offline și se întâmplă concret. Fiecare eveniment Digital Parents Talks are o temă anume și în cadrul acesteia sunt oferite informații valoroase de la experți în domeniu. Prezentarea lui Paul Olteanu, senior trainer și coach specializat în comunicare a fost extrem de interesantă și valoroasă, atât de interesantă încât sesiunea de întrebări pur și simplunu se mai termina.

digital-parents-talks-beautybyjules-ro-2

Au urmat apoi Laura Dumitrescu, Marketing & PR Executive Romania, Bulgaria & Balkans pentru Turner, care a povestit despre implicarea bloggerilor în campaniile de rebranding. Lavinia Pavel, Strategic Partner la Parenting PR ne-a explicat  despre ”Cum putem să ne optimizăm munca în online?” iar Raluca Motoca, Digital Marketing Manager la Immochan România, a vorbit ”Despre comunități și importanța offline-ului într-o lume digitală”.

Mi-am luat multe notiție și am aflat raspunsuri la întrebări pe care le aveam de multă vreme în minte. Unele răspunsuri le știam deja, dar nu aveam nici cea mai mică idee despre cum să le aplic practic sau cum să le costumizez situației mele.

digital-parents-talks-beautybyjules-ro-1

Sunt organizate des evenimente destinate bloggerilor și creșterii comunităților, dar Digital Parents Talks chiar este diferit în primul rând prin calitatea informației oferite. Nu este un eveniment pentru și despre branduri, nu este un eveniment pentru și despre goodies bags, nu este un eveniment la care îți etalezi cea mai nouă ținută. Chiar nu este acel gen de eveniment. Este un eveniment cu și despre comunitate, o mână întinsă unei nișe în creștere. Este un eveniment despre creșterea frumoasă în online și offline a bloggerilor care sunt și părinți.

Ce îmi mi-a placut extraordinar de tare la acest eveniment a fost faptul că partener principal a fost MamaPan, brutaria socială care oferă locuri de muncă mamelor singure sau mamelor ce au mai mulți copii acasă.Este frumos că Parenting PR i-a susținut și în felul acesta. Turner, Sloop și Immochan au fost sponsorii care au ajutat ca partea de logistică să existe și evenimentul să ajungă la noi, așa că le mulțumesc pe această cale. Și le mulțumesc și minunatelor Ana și Lavinia pentru invitație.

Z

 

NICIUN COMENTARIU

Comentează și tu! Spune-ți părerea.