Aventura mea la Cannes

de -
12 1786

Încep cât de cât să-mi revin din caruselul care a fost finalul lunii martie și începutul lunii aprilie, așa că este cazul să vă povestesc despre călătoria mea la Cannes. Am aflat pe 29 martie că urmează ca în perioada 7-9 aprilie să plec într-o excursie pe Riviera Franceză, mulțumită Bioderma. Am fost una dintre câștigătoarele competiției de blogging desfășurată în februarie și martie, iar premiul a constat într-o invitație la primul eveniment internațional destinat bloggerilor. Am sărit în sus de bucurie, m-am lăudat un pic pe la prieteni și apoi am intrat în febra pregătirilor.

Urma să plec la Cannes alături de Ștefana și Ana-Maria, să am parte de cine la hoteluri și restaurante de 4 stele, cu ținute formale. Și nu-mi mai venea mai nimic din ceea ce aveam prin garderobă. Rost de shopping, deci! Liana a fost mândră de mine când am reușit să “împușc” două rochii de seară de vreo 100 de sterline fiecare cu mai puțin de 200 de lei. Miniprix to the rescue! Iar plicul Moon este absolut mi-nu-nat pentru astfel de evenimente. L-am purtat în fiecare seară, dar cu altă față colorată și am avut astfel mai mult loc în bagaj pentru altele.

Dar mai bine hai să începem desfășurarea evenimentelor. Pe 7 aprilie, la 8 dimineața, aveam avion spre Viena, ca apoi să aterizăm la Nisa. Asta a însemnat că la 6 dimineața trebuia să fim la aeroport. Pentru că am întârziat cu bagajul, pe la 1 noaptea, înainte de plecare, încercam să elimin din cosmeticele pe care sigur-sigur nu le-aș fi folosit. Nu prea a câștigat rațiunea, recunosc, iar pe partea de machiaj am plecat cu un portfard plin de pensule – dacă am nevoie de vreuna și nu le am la mine! – plus o mulțime de produse de care, sincer, chiar nu m-am folosit. Am dormit vreo oră și jumătate în noaptea dinspre 6 și 7 aprilie.

Bucuresti- Viena - prima escala - 8 dimineata

S-a schimbat nițel aeroportul Henry Coandă de ultima dată când am zburat, prin 2013. Începe să arate mult mai bine și magazinele de tip duty free nu-s chiar așa de slab aprovizionate. Am rezistat totuși tentațiilor și mi-am păstrat cash-ul pentru următoarele destinații. La Viena am avut escală de câteva ore, așa că am avut timp să cutreier magazinele și să fac și puțin shopping. Am testat din noutăți, am văzut ce produse care nu sunt încă disponibile la nou au apărut, am notat mental prețuri și am zburat apoi spre Nisa.

Plecam la Nisa - Stefana - Pretty Blossoms - Iuliana - Beauty by Jules

Apropierea de Nisa m-a pregătit cât de cât pentru ceea ce urma. Mare albastră, o coastă care sclipea în soare și vreme frumoasă. La ieșirea din aeroport am fost întâmpinate de palmieri și am rămas impresionată chiar și de drum. Peste tot pe unde există un loc cât de cât liber (inclusiv pe pereții creați pentru a delimita șoseaua de zonele rezidențiale), francezii au spații verzi. E o adevărată plăcere să vezi clădirile populate de jardiniere și mini-grădini pe terase.

Am ajuns pe Riviera Franceza - aeroport Nisa

Verdeata in Franta - Riviera Franceza

Ne-am cazat la Gray D’Albion și mă bucur tare mult că Paula, reprezentanta Bioderma România care ne-a însoțit pe mine și pe Ștefana în călătorie, ne-a grăbit să facem un tur de Cannes cu trenulețul. Nu am mai fi avut timp în altă zi și aș fi regretat tare mult dacă nu o făceam. Orașul este incredibil de cochet și am admirat arhitectura. Curată, cu mici asimetrii care însă nu epatează. Și desigur, plin de verdeață. Am ajuns pe unul dintre dealurile care ne-au permis o privire panoramică asupra portului și am simțit că-s în vacanță.

Panorama Cannes 2016 - Bioderma Trip

Bioderma Trip 2016 - Cannes

Riviera Franceza - Cannes 2016Palmieri in Cannes - aprilie 2016

Înainte să încep să mă pregătesc de cină am dat un tur de cameră. Mi-am dat seama că atunci când am împachetat am luat degeaba steamerul Philips, pentru că în dulapul de haine aveam masă și fier de călcat. Patul absolut imens, cât să mă pierd în el și să mai încapă încă vreo trei persoane pe lângă mine. Însă cel mai tare mi-a plăcut că pe ecranul televizorului am fost întâmpinată cu o urare de bun venit personalizată, cu numele meu. Baia spațioasă a fost locul în care m-am bucurat de lumina perfectă pentru a mă machia. Ștefana a făcut un tur video al camerei, așa că veți vedea mai multe  la ea, chiar AICI. O să vedeți mai multe detalii la ea, eu am cam intrat în modul de vacanță cu pozele.

Meet & Greet - prima cina First Blogger Event Bioderma

Le 360 - Radisson Blu Cannes - Cina de prezentare Bioderma Cannes 2016

Pe seară aveam prima cină. Urma să ne întâlnim și cu boggerii din celelalte țări și să luăm cina la Le 360, un restaurant cu priveliște panoramică asupra portului. Am purtat o rochie bej din dantelă, sacou și plicul Moon cu o față glitter crem. Am ajuns în cameră destul de devreme, pe la 11, iar după demachiere și duș am adormit rapid. Bine, cu un pic de rușine, pentru că în timpul cinei ne-au fost lăsat în cameră un kit de produse Bioderma și cred că persoana care a intrat la mine sigur a avut o tentativă de atac de cord din cauza dezordinii. Eram contra-cronometru înainte de cină, deh!

Suite Goodie Bag Bioderma - Cannes 2016

A doua zi ne-am trezit foarte devreme, pe la 6, pentru că la 7.30 urma să plecăm spre Aix-en-Provence, acolo unde se află fabrica Bioderma, pe care de-abia așteptam să o vizităm. Nici nu realizez cum de am reușit să mă trezesc la ora programată, cert este că am făcut-o. Și după micul dejun, înainte de a ne îmbarca, am realizat de ce seara, când am mers spre restaurant, mi s-au părut că dalele de pe trotuare pur și simplu strălucesc. Pentru că în Cannes se spală în fiecare dimineață nu doar străzile, ci și trotuarele. A fost un moment în care am realizat din nou că “vreau o țară ca afară”.

Vizita la fabrica Bioderma - Aix-en-Provence

Nu am multe de povesti de pe drumul spre Aix-en-Provence, pentru că am dormit. Vizita la fabrică o voi acoperi într-un articol viitor, pentru că nu am avut voie să facem poze în interior (secrete de fabricație), dar am căpătat și mai multă încredere în produsele Bioderma cu această ocazie. Veți afla mai multe cu proxima ocazie.

După vizita în fabrică ne-a fost prezentat noul produs Bioderma – Hydrabio Perfecteur SPF30+, despre care am aflat cu această ocazie că l-am testat în avanpremieră în România, pentru că fetele din celelalte țări nu îl cunoșteau. Cu ajutorul lui Fred Marin, make-up artist invitat de Bioderma, am văzut și cât de ușor este de realizat un machiaj natural fără fond de ten, doar cu ajutorul Hydrabio Perfecteur. Și despre asta v-am spus și eu, în review, AICI. Iubesc produsul ăsta!

Rosy Glow cu Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30+

Spășită, vin în fața voastră cu o confesiune. După prânz am dat “skip” turului de oraș, pentru că am identificat rapid un magazin Sephora, fix lângă un magazin Jules. A fost destinul, vă jur! Jules trebuia să se ducă în Sephora, clar. Da, am spart portofelul în două, dar la fel, vă povestesc despre ce produse am cumpărat într-un alt articol.

Jules - Sephora - Aix-en-Provence

Am luat prânzul într-un restaurant cu o grădină absolut superbă în Aix-en-Provence. Încă o dată apreciez enorm faptul că verdeața este integrată în orașe peste tot. Am îmbrățișat platanul din imaginea de mai jos 😀

Aix-en-Provence - Le Pigonet - Pranz Bioderma Trip 2016

Întoarse la hotel am început pregătirile pentru ultima cină din excursie. Dresscode – Festivalul de film de la Cannes cu accesorii albastru Hydrabio. Am purtat pentru prima dată o rochie lungă, ca de prințesă. Un pic overdressed, pentru că urma să mergem și într-un club, Le Marche, dar tot m-am simțit absolut minunat. Plicul Moon cu o față schimbată, bleu- azur, m-a însoțit și a fost pata mea de culoare în ținută.

Cina de bun-ramas - Bioderma Trip 2016

Puteți ghici cine a devenit atracția clubului? Eu! Pentru că în întuneric, într-o rochie bej, părea că sunt de fapt “the runnaway bride”. Am fost întrebată frecvent dacă-s plecată de la nuntă, privirile se aținteau asupra mea. În schimb am aflat că franțuzoaicele nu se sfiesc deloc, dar deloc, să complimenteze alte femei când arată bine și cred că am adunat mai multe complimente feminine decât masculine toată seara. Ceea ce mi s-a părut absolut minunat. Asta înseamnă într-adevăr “empowerment”, când vine din partea altor femei.

Party in Le Marche - Cannes 2016

Deși plecasem cu ideea că nu stăm foarte mult, ca să reușim să ne trezim a doua zi și să colindăm străduțele înainte de check-out și plecarea spre aeroport, am ajuns aproape de 5 dimineața în cameră. Făcând un calcul, am ajuns la concluzia că de miercuri noapte și până sâmbătă seara am dormit aproximativ 10 ore și jumătate, plus câteva “naps” furate pe drumuri, în avioane și autocar.

Verdeata in Cannes - Bioderma Trip 2016

Autogara Cannes - Bioderma Trip 2016

Am reușit să mai vedem puțin din Cannes înainte să plecăm și mi-aș dori ca imaginea de mai jos să aibă și o componentă olfactivă. Te umple de bucurie să vezi un portocal cu fructe în vârf și flori pe poale.

Portocal inflorit - Cannes 2016 - Bioderma Trip

Cert este că Bioderma ne-a oferit o experiență de neuitat în Cannes și mă bucur mult că am făcut parte dintre bloggerii invitați. Mi-am confirmat faptul că produsele Bioderma sunt create având sănătatea și frumusețea pielii în minte, iar oamenii din spatele brandului sunt genul care muncesc enorm, ca apoi să petreacă memorabil.