Sephora Christmas Beauty Park – Sărbători 2017

0
1634

Nu am nici ca mai vagă idee unde s-a dus anul ăsta. Mai ieri de-abia începea, greoi, iar acum mai sunt doar 80 de zile până dăm reset datei din calendar. E perioada aceea în care începem să ne gândim unde petrecem Revelionul și cu cine, însă înainte de asta, e rost de cadouri!

Fie că ne răsplătim nouă înșine anul pe care l-am petrecut muncind și realizările, fie că ne arătăm recunoștința față de cei care au fost alături de noi de-a lungul lunilor lui 2017, e bine să știm ce vom găsi pe rafturile magazinelor.

Sephora și-a prezentat miercuri, într-un cadru de poveste, noutățile pregătite pentru sărbători. Și voi primiți un sneak peak, văzut prin ochii mei, astăzi.

În primul rând, Sephora continuă să aducă în România branduri pe care ni le dorim de multă vreme. Probabil o să vă bucurați să aflați că în curând, exclusiv în magazinul online – pentru moment – va fi prezent Farsali, cu serurile pe care le tot vedeți în tutorialele vloggerilor și bloggerilor din afara țării. Primele produse care vor apărea vor fi Unicorn Essence și Rose Gold Elixir.

Eu am devenit fană a serurilor mixate cu fond de ten și Unicorn Essence se află pe lista mea de dorințe.

Un alt brand care mi-a atras atenția este Youth to the people. Ambalaje și etichete simple, ingrediente naturale. Și aceste produse vor fi disponibile inițial doar online și mie în mod cert mi-au trezit curiozitatea.

Patchology vine cu niște produse foarte interesante, din punctul meu de vedere. Pornită inițial ca o companie ce dezvolta plasturi inovativi pentru sectorul medical, acum creează produse ce livrează ingrediente active și oferă rezultate cosmetice celor ce au un stil de viață aglomerat și haotic. Produsele se prezintă în formă de “plasturi” rapid și ușor de aplicat.

Mie mi-au atras atenția șosetele exfoliante, pentru că am văzut o listă impresionantă de acizi de exfoliere printre ingrediente. Și iarna știu sigur că nu o să fie prea blândă cu călcâiele mele. Au intrat și ele pe lista mea de dorințe, alături de plasturii pentru zona ochilor, pe care de-abia îi aștept să apară.

Frank Body este un alt brand ce va fi prezent în shop-ul online Sephora cât de curând. Ce oferă? Produse pentru o piele mai netedă și catifelată, de la scrub-uri  pentru corp la creme de curățare pentru ten. Și toate miros atât de bine încât din duș ajungi direct în bucătărie.

Printre noutățile care se vor regăsi și în magazine mie mi-a atras atenția imediat Eyeko. Un brand specializat exclusiv în produse pentru machiajul ochilor. Mi-au atras atenția periuțele rimelurilor – și ambalajul ușor nonconformist, da – așa că am făcut tot posibilul să le fotografiez în detaliu, ca să vedeți și voi despre ce este vorba.

Black Magic Mascara

Lash Alert! Mascara

Sport Waterproof Mascara

Un alt brand nou în magazinele Sephora – Lanolips. Marcă australiană, bazată pe un ingredient principal – lanolina. Unul dintre cele mai folosite ingrediente de înfrumusețare încă din antichitate, lanolina este o substanță ce are aceleași beneficii de hidratare ca uleiurile, însă este inodoră, incoloră și neuleioasă.

Un nou ajutor pentru buze și piele pentru vremea rece, nu?

Benefit vine cu o ofertă foarte simpatică de pachete și cadouri pentru sărbători, ca de obicei. Ca tot anul acesta, accentul se pune pe sprâncene și cel mai complet pachet este The Great Brownanza. Un set cu 5 produse best-seller pentru sprâncene și două ustensile extrem de utile pentru stilizarea și aranjarea sprâncenelor.

Globurile-cadou nu sunt doar inedite ca și decor, dar conțin și ele bunătăți best-seller Benefit pentru o evidențiere rapidă a trăsăturilor. Cele mai mici conțin produse mini, iar cele mai mari sunt un mix de produse mini și full size.

Noutățile Benefit nu se opresc însă aici. Gama They’re Real! se mărește cu un ruj roșu, într-un etui foarte elegant, iar genele false arată foarte bine – disponibile în 4 modele.

Too Faced are, ca în fiecare an, o serie de seturi cadou cu mesaje amuzante pe capacele paletelor și pe portfarduri. Mesajul care mie mi se potrivește cel mai bine  – I have way more makeup at home!.

Două noi palete din seria Chocolate își vor face apariția – Chocolate Chip Matte – farduri mate în format “de buzunar” și White Chocolate – o serie de farduri în nuanțe pastel. Ambele au același miros îmbietor de ciocolată.

Pe lângă cele de mai sus, Too Faced lansează și o gamă de produse Glitter pentru cele care duc strălucirea pe chip la un alt nivel.

Cred că știți deja că faimoasele produse Kat von D sunt în magazinele Sephora din România. Ei bine, o să vă bucurați să aflați că paleta Saint&Sinner, alături de paletele Shade + Light (deja în online) vor fi prezente în România.

Cât privește Huda Beauty, paleta Desert Dusk este deja disponibilă în magazinul online Sephora, alături de celebrele rujuri lichide.

Urban Decay va aduce noua mascara Troublemaker de sărbători, dar și Heavy Metal Palette, o paletă special pentru iubitoarele de glitter și nuanțe metalizate.

Crăciunul Heavy Metal propus de Urban Decay nu se oprește aici. Paleta de rujuri Matte meets Metal se anunță foarte dorită, cu variante ale acelorași nuanțe de ruj în textură mată și textură metalizată.

Colecția Sephora pentru sărbători are o nouă mascotă pentru sărbătorile de anul acesta, una pe care eu o ador – o vulpiță. Pe lângă o selecție foarte simpatică de pachete cadou, în colecție se regăsesc accesorii foarte dulci – mască pentru dormit, cană cu bath fizzies, o pinata cu produse Sephora și o lumină de noapte în formă de vulpe albă.

Nu lipsesc nici paletele în format mini sau cu tot necesarul pentru o începătoare în ale machiajului.

Mie mi-a atras atenția imediat setul de pensule Pro și-s foarte curioasă la ce preț va fi la raft. Cele 5 pensule mi se par excelent alese pentru o primă trusă de machiaj sau pentru completarea uneia deja existente.

Noutățile nu se opresc aici și cu siguranță veți descoperi o mulțime de oferte simpatice pe rafturile Sephora începând cu finalul lunii octombrie. Rând pe rând, produsele se vor regăsi pe rafturile magazinelor.

Nu uitați însă că brandurile Farsali, Youth to the People, Frank Body, Patchology și unele produse de la alte branduri vor fi disponibile exclusiv în magazinul online. Așa că abonați-vă la newsletter dacă este ceva ce nu doriți să ratați sub absolut nicio formă și urmăriți constant produsele marcate ca fiind “Exclusiv Online”.

Voi ce aveți pe lista de cumpărături de final de an? Sosirea cărui brand vă bucură peste măsură?

Comentează și tu! Spune-ți părerea.