Caravana Henkel “Redescoperă-ți frumusețea” la drum în Constanța

1
687

Care este cea mai cuprinzătoare reprezentare a frumuseții? De-a lungul timpului, standardele de frumusețe s-au schimbat considerabil, de la simetria și kohl-ul aplicat cu religiozitate din Egiptul Antic, până la numeroasele stiluri mixate în vremurile actuale.

Platon vedea frumusețea ca pe un rezultat al armoniei, iar eu tind să îi dau dreptate. Frumusețea reprezintă un concept complex în simplitatea sa, un echilibru între extern și intern care poate fi practicat de fiecare dintre noi. Frumusețea reprezintă fericire și dedicare.

caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel-cumpana-constanta

Ideea în sine este uşor de urmărit în termeni teoretici, dar la fel de lesne de uitat când grijile sunt orientate spre datorii mai presante, cum sunt îngrijirea casei și educarea copiilor. Din fericire, Henkel România s-a decis să readucă aminte femeilor de practicile de îngrijire și înfrumusețare, să le ajute să își pună în evidență atuurile naturale. Această idee este pusă în mişcare prin intermediul proiectului “Caravana Descoperă-ți frumuseţea”, ce se va desfășura în luna octombrie 2016, în patru localități din județul Constanța. Pe 10 octombrie a avut loc prima activitate, în localitatea Cumpăna. Caravana Henkel urmează să ajungă şi în localităţile Cobadin (17 octombrie), Corbu( 24 octombrie) şi Lumina( 31 octombrie).

Localitățile au fost selectate alături de partenerul local – Asociația Împreună Pentru Viitor Constanța.

caravana-descopera-ti-frumusetea-henkel

În fiecare dintre cele 4 localități se vor selecta câte 40 de femei și fete, care vor fi informate în legătură cu îngrijirea părului. De asemenea, vor primi produse cadou din partea Henkel România și un răsfăț de înfrumusețare a părului în coaforul mobil, operat de stiliști și voluntari.

Brandurile participante din cadrul acestui proiect sunt reprezentate de:

–              Schauma, pentru îngrijirea fiecărui tip de păr

–              Gliss, pentru tratamente de reparare și regenerare

–              Palette, cu o gamă variată de produse de colorare

–              Taft, ce oferă produse de styling, de o înaltă performanță

    “ Proiectul se înscrie în lista inițiativelor de responsabilitate socială ale Henkel România, care dorește să susțină și să încurajeze fetele și femeile să creadă în frumusețea lor și în potențialul lor de a reuși în viață. Credem că fiecare femeie este frumoasă, important este să-și descopere propriile nevoi și să adopte cele mai potrivite produse propriului stil, astfel încât să își evidențieze atuurile și să se pună în valoare.”-Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel România.

În total, un număr de 160 de fete și femei vor fi alese pentru participarea în cadrul acestui proiect, dorindu-se o creștere a încrederii în frumusețea proprie și  a cunoștințelor în privința modului cel mai potrivit de îngrijire a părului, prin utilizarea produselor profesionale.

1 COMMENT

Comentează și tu! Spune-ți părerea.